Totaal aantal pageviews

dinsdag 3 september 2013

Nieuwsgierig

Pff vandaag is weer zo'n dag dat ik alleen maar nieuwsgierige mensen tegen kom.
Eerst in de lift bij mijn oma en opa. Normaal druk ik heel snel op het 'deuren sluiten knopje" omdat de mensen in dat flat over het algemeen altijd wel een opmerking hebben maar vandaag was ik te laat en stapte er een mevrouw in.
Het eerste wat ze zegt:" ach heeft ze een voedingssonde?" waarop ik al redelijk kortaf ja zeg. Vervolgens vraagt ze :" maar komt het wel allemaal weer goed met haar?"
Ik was redelijk verbaasd over deze redelijk onbeschofte vraag. Het zal vast niet verkeerd bedoeld zijn hoor maar verwachten mensen nou echt een antwoord op zo'n vraag??
Vervolgens schiet ik even 10 minuten het centrum in en staat er achter mij een mevrouw in de rij die zegt:" acht heeft ze nou een slangetje in d'r neus?" Ze wist duidelijk niet beter dus ik zeg:" ja mevrouw dat is een sonde." Zegt die mevrouw:" oh wilde ze niet eten dan, nou het is wel een knap kind hoor"

Het is soms zo ontzettend vermoeiend om hier maar mee om te moeten gaan, zeker die onwetende mensen die zo onbeschoft kunnen zijn.
We zijn dus maar weer snel naar huis gegaan, vandaag even geen vragen meer.
Fayènn met haar overgrootoma


Geen opmerkingen:

Een reactie posten