Totaal aantal pageviews

woensdag 24 april 2013

Kraambezoek

Gister ben ik voor het eerst sinds ruim een jaar op kraamvisite geweest, samen met Fayènn.
De dochter van mijn collega en zijn vriendin is 1 week ouder dan Fayènn.
Spannend om voor het eerst echt alleen met Fayènn op stap te gaan. Want we gaan hier natuurlijk wel wandelen rond pallieterburght maar verder dan dat mochten we nooit omdat we nog geen examen hadden gedaan.
Nadat we toestemming hadden van de dokter en we dus weg mochten onder de voorwaarde dat we niet bij mensen in de buurt zouden komen die verkouden of ziek waren of die in aanraking waren geweest met kinderziektes, ging ik voor het eerst alleen met Fayènn met de auto richting Rotterdam, ook nu weer met alle noodspullen bij de hand.
Omdat Fayènn maar 2 uur van het infuus af mag moesten we dus zorgen dat we binnen 2 uur weer terug zouden zijn. En natuurlijk reedt ik op zowel de heen als de terugweg de file in. Uiteraard had ik wat extra tijd genomen zodat we op tijd terug zouden zijn.
Zo gek om te zien hoe groot hun dochter is vergeleken met Fayènn, ze is letterlijk 2 x zo zwaar en alles is groter.
En dat dus terwijl Fayènn voor ons nu al ontzettend groot is maar in werkelijkheid is ze nu natuurlijk pas zo groot als de gemiddelde pasgeboren baby.

Het is zo fijn om dit soort dingen beetje bij beetje weer op te kunnen pakken,  de normale dingen waarvan we het bestaan bijna waren vergeten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten