Totaal aantal pageviews

maandag 15 oktober 2012

Vakantie Portugal


4 augustus 2012.
We gaan met de auto naar Portugal zoals ieder jaar.
Dit jaar zal anders zijn. Ik ben ontzettend misselijk, van de ochtend tot de avond en kan maar weinig eten. Ook de warmte is heftig en er is niet echt heel veel lol aan met mij. Het liefst lig ik de hele dag op bed of op de bank. Ik probeer zo goed mogelijk te eten maar val steeds meer af. Ondertussen verlies ik ook wat bloed. De paniek slaat weer toe en we besluiten om in Portugal een afspraak te maken bij een arts om te kijken of alles goed is met de baby. Het is een hele lieve man die ons alles goed uitlegt en zelfs even het hartje laat horen. Alles ziet er goed uit. We besluiten iets voor de baby te kopen, een eerste pakje. Het is meer symbolisch omdat we onze angst nu toch echt los moeten laten. Het eerste pakje moet een Benfica pakje worden, Carlos is Benfica fan in hart en nieren dus hier zijn we hier direct over eens. Ik koop nog wat rompertjes en een lekkere zachte omslagdoek. Ik had verwacht dat dit goed zou voelen maar het blijft toch knagen. Laat het los!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten