Totaal aantal pageviews

woensdag 30 oktober 2013

Knoop doorgehakt

Na maandenlang wikken en wegen hebben we de knoop doorgehakt. Ik heb besloten een flinke stap terug te nemen.
Al sinds mijn 20e werk ik 40 uur per week, vaak zelfs meer en na 11 jaar op kantoor te hebben gezeten heb ik 3 jaar geleden besloten om een uitdaging aan te gaan en als floormanager in een Apple store aan de slag te gaan. Dit heb ik dankzij de leuke klanten en de nog leukere collega's met onwijs veel plezier gedaan. Maar de tijd is nu dus gekomen dat ik het stokje over ga dragen en zo meer tijd heb voor de zorg voor Fayènn. Het is een moeilijke keuze maar de enige juiste en nu het zover is valt er ook een last van mijn schouders.
Ik blijf nog wel werken maar voorlopig nog maar 3 dagen en wat de toekomst brengt zullen we zien.

Met Fayènn gaat het de goede kant op, ze eet weer goed en hoest een stuk minder maar we houden het nog wel in de gaten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten