Totaal aantal pageviews

zondag 12 mei 2013

Moederdag

Vandaag geen dure cadeaus voor deze mama want ik heb alles wat mijn hart begeert.
Mijn gezin is compleet en in mijn eigen huis.
Ik krijg wel een heerlijk ontbijt op bed van 'Fayènn' en vanavond wordt het eten verzorgd door Jaydey :)

Als je het ons 2 maanden geleden had gevraagd hadden we niet durven hopen dat we haar nu thuis zouden hebben en dat ze het zo goed zou doen.
Ze zit inmiddels op 12ml voeding per uur via de sonde en krijgt 5 x een 12ml flesje overdag.
Sinds afgelopen vrijdag zit ze nog 16 uur per dag aan het infuus, dat houdt in dat ze dus 8 uur 'los' is en we beetje bij beetje steeds meer vrijheid hebben.
Ze lijkt de stapjes ook een stuk beter te kunnen verdragen nu.

Wij krijgen ook steeds meer vertrouwen in ons eigen handelen thuis. Afgelopen vrijdag hebben voor het eerst thuis de biopatch op de centrale lijn vervangen.
Best spannend omdat deze lijn rechtstreeks in haar grote ader zit ,werk je niet steriel genoeg dat is de kans op een bloedinfectie groot met alle gevolgen van dien.
Morgen hebben we voor het eerst een afspraak op de poli na haar ontslag uit Pallieterburght. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten