Totaal aantal pageviews

vrijdag 24 mei 2013

In d'r Noppies...

Toen Fayènn ongeveer 2 weken oud was mocht ze voor het eerst kleertjes aan, alleen truitjes en dan alleen met een overslag want ze kon geen kleertjes over haar hoofdje ivm alle lijnen.
Broekjes kon ze pas met 5 weken aan omdat haar beentjes in de zwachtels zaten.
Hoewel ze een kleine maat 44 net paste hebben we toen ook een aantal truitjes van Noppies gekocht omdat die pasmaat zo fijn was en maat 50 redelijk goed zat. Toen ze eenmaal volledige kleding kon gaan dragen bleken ook de leggings van Noppies heel fijn te zitten op haar buikje. Andere merken waren vaak te groot of juist veel te strak.
Omdat ik 3 maanden praktisch in het ziekenhuis woonde kon ik de kleding van Noppies dus gewoon online bestellen, wetend dat het goed zou passen. Een kleine zorg minder in alle chaos.
Vorige week besloot ik een mail te sturen aan Noppies om te vertellen hoe blij wij zijn met hun kleding.
Voor een ander weer zo'n vanzelfsprekend ding, kleding kopen, maar voor ons niet.
Tot mijn grote verbazing kreeg ik niet 1 maar 2 onwijs lieve mails terug, we mochten leuke kleding uitzoeken in de webshop en daarnaast stuurden ze ook nog eens kleding op voor Fayènn.
Onvoorstelbaar dat we zulke leuke reacties kregen op een simpele bedankt mail!
Fayènn is weer helemaal in d'r "Noppies" :)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten