Totaal aantal pageviews

zondag 27 januari 2013

De babyshower

Gisteravond hadden we een etentje bij onze tante. Zomaar zei ze, gezellig lekker veel kaapverdische gerechten.
Vreemd dacht ik nog, meestal zijn dit soort etentjes alleen met verjaardagen, maar gezellig :)
Ik wilde in de middag nog even naar de Baby-Dump, even kijken voor wat spulletjes aangezien we naast de babykamer en de wandelwagen nog zo goed als niets hebben. Ik mag al maanden niets kopen want "misschien krijg je wel een babyshower" werd er steeds gezegd. Ik ben 34 weken zwanger en de kans is groot dat ik over 2 weken ga bevallen, ik geloof niet dat er nog een babyshower komt zei ik tegen Carlos.
Dus ik wilde gewoon wat noodzakelijke dingen halen.
In de winkel begon Carlos al vreemd te doen, ik mocht niets kopen want we zouden wachten tot het einde van de maand. "Tot het einde van welke maand wil je precies wachten?!" vroeg ik nog.
Carlos kreeg z'n zin en met wat kledinghangertjes een een pakket om een gipsafdruk van m'n buik te maken gingen we weer naar huis.

Het etentje begon om half 7 dus ik stond om 18.00 uur klaar om te gaan. Carlos niet! Ik moest rustig aan doen, je weet toch hoe cabo's zijn, die zeggen half 7 maar dan begint het toch pas 2 uur later zei hij.
Ik heb er een hekel aan om te laat te komen dus ik begon al een beetje sjago te worden.
Toen we om half 7 dan eindelijk weg gingen was het buiten gaan dooien en op sommige stukken in de wijk best glad. De snelweg niet! Maar Carlos vond toch dat hij beter rustig kon rijden en heeft echt de hele weg tussen de 50 en 80 km/u gereden en vervolgens ging hij ook nog met iemand zitten whatsappen wat hij normaal niet doet als hij aan het rijden is.
Ik werd dus steeds sacherijniger.
Uiteindelijk waren we pas om 7 uur in Rotterdam.
En toen we binnen kwamen begreep ik dus waarom Carlos al de hele dag zo vreemd had gedaan, de babyshower!!

Carlos, Jaydey, mijn ouders, mijn opa en oma, mijn tante, nichtjes, vriendinnen, ze zaten allemaal in het complot en hebben al die weken hun mond gehouden, geweldig, echt een verrassing!











2 opmerkingen:

  1. ik kan me niemand op de wereld bedenken die het allemaal zou verdienen dan jij.... je bent mijn schatje,dat weet je en je staat altijd klaar voor iedereen,dus nu was jij aan de beurt..ik vond het super om er een deel van te zijn,en je hebt true friends and family,was duidelijk te zien. Geniet ervan.One Love,Blessings Elizete en kids.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks Eli!! Onwijs bedankt dat je er bij was, means a lot!

    BeantwoordenVerwijderen