Totaal aantal pageviews

donderdag 27 december 2012

30 weken

Vandaag weer een afspraak in het EMC. Onze eigen artsen waren er vandaag beide niet dus hadden we een afspraak met een andere gyn.
De afgelopen weken waren emotioneel behoorlijk heftig. Na het laatste gesprek met Dr. Cornette merk ik dat ik behoorlijk angstig ben dat ze te vroeg komt.
Gelukkig was het lekker druk op het werk en waren daar ook nog de gezellige kerstdagen die voor afleiding hebben gezorgd.
En vandaag dus de afspraak in het EMC.
Alles zag er prima uit, ons meisje groeit nog steeds goed op haar eigen lijn en zoals we al dachten is ze inmiddels ook gedraaid en ligt ze met haar hoofdje naar beneden. Leuk om te zien hoe enthousiast de arts was over ons meisje, prachtig hoofdje, prachtig hartje, alles was prachtig! ;)
Ze weegt nu 1212 gram, ruim 300 gram erbij in 3 weken tijd! Daar zijn we blij mee. Ook het vruchtwater was voldoende bleek nu. Het is goed te voelen dat ze minder ruimte begint te krijgen, ik heb regelmatig een voet tussen mijn ribben en als ze aan het bewegen is gaat echt mijn hele buik heen en weer :) De dokter heeft nog wel even mijn plasje op kweek gezet omdat er een infectie leek te zijn waardoor ik constant harde buiken heb, erg vervelend.
We gaan het nieuwe jaar in met een gerust gevoel, ons meisje doet het nog steeds beter dan verwacht en daar zijn we dankbaar voor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten